Ontmoeten en loslaten.

25 mei 2013 - Ponferrada, Spanje

Gisteren hadden we een kamer met z'n tweeen. Heerlijk rustig zonder geritsel van anderen en opstaan wanneer je zelf wil. Kost wat meer maar dan heb je ook wat. Heerlijk gegeten gisterenavond, een streekgerecht maar wel veel last vannacht en vanochtend van de kikkererwten.
16 km prachtige afdaling naar Ponferrada, korte afstand omdat de vorige hhel zwaar en lang was en de volgende Aubergue de afstand weer veel te lang maakte.
De afgelopen week heb ik veel samengelopen met Anita, heel gezellig, hebben veel te bepraten, heel plezierig, een heel leuke en fijne ontmoeting in deze Camino. Om het onze eigen Camino te laten zijn gaan we morgen onze eigen weg, weer anderen ontmoeten. Niet omdat we genoeg van elkaar hebben maar omdat het onze eigen Camino moet zijn. Soms geeft loslaten een dubbel gevoel.
Het is hier nu warm, de bloemen bloeien uitbundiger dan eerder op deze tocht. Tweederde deel van de weg zit er al op. Een derde deel nog voor de boeg.
Het wordt vast weer prachtig!
Wordt vervolgd, met de groeten van de Koekoek,
Theo.

1. Jack:
    25 mei 2013
    Het gaat steeds meer op een vakantietocht lijken zo.... :-)
  2. Lineke:
    Hoi Theo,
    Het lijkt mij niets als je met iemand samen loopt om dan weer alleen verder te gaan. Maar ja dat hoort zo. Het is echt ontmoeten en loslaten.
    Veel plezier verder het is warm ik hoop dat het zo blijft.
    Succes verder Lineke is de koekoek er nog steeds?
  3. Hans&sietje:
    25 mei 2013
    gaat goed met jou lees ik en mooi weer(hier is het net herfst).
    veel wandelplezier verder.

groeten hans
  4. Rie van der Linden-Veth:
    26 mei 2013
    Het gaat je alsmaar gemakkelijker af. Krijg ik de indruk. Dat is fijn voor je. Groetjes, en doe de koekoek de groeten.