Montes Oca

11 mei 2013 - Villambistia, Spanje

Morgen gaat het over de Montes Oca, de bergen van de gans, waarop ik hier een prachtig uitzicht heb. Vroeger schijnen hier struikrovers gezeten te hebben maar densen hier zijn nu heel vriendelijk. Ze verkopen hier allerhande groenten in potten. Zo zag ik een grote pot met hele dikke asperges, ik denk wel met een doorsnee van 4 cm. en dan zaten er zo´n 15 tot 20 in een pot en dat moet dan 44 euro kosten. Geen volksvoedsel dus in deze Spaanse crisistijd. Ik kan trouwens goed zien dat de mensen het slechter hebben dan 7 jaar geleden. Veel bedelaars in de steden en hele uitgestorven dorpen. Wordt vervolgd, Groet, Theo.

1. Wilma en Cor Blenk:
    11 mei 2013
    Lieve vriend, eindelijke de gelegenheid gekregen om je reisverslagen te lezen. Ik heb ze gelijk veilig gesteld in mijn verslag van 2006. Het is weer een heel avontuur maar we hebben de indruk dat je ervan geniet.
    Vandaag heeft Piet de mozaiek van Wilma en Janny bij ons opgehagen het staat fantasties. We genieten weer van jeverslagen en leven met je mee.
    Groeten en veel geluk. Wilma en CorXXXX
  2. Jack:
    11 mei 2013
    Hoi Theo,
    Net terug uit de omgeving van Palafrugell dus voel nog meer met je mee bij je tocht in dit mooie land. Vanaf nu lees ik je dus live!
    Geniet van alles wat je op je pad ontmoet!
    Groet,
    Jack