Calzadas

14 mei 2013 - Hontanas, Spanje

In Burgos was de koekoek er vanochtend nog, daarna heb ik hem of haar niet meer gehoord.

Geen bomen meer, alleen mooi golvend land, akkerbouw en flinke klimmetjes maar ondanks keien goed te lopen. Het wordt steeds drukker, moet nu reserveren voor de volgende dag anders is er geen onderdak.  Het wordt meer en meer een toeristisch evenement en dat maakt het minder leuk. Mensen die wel lopen maar hun bagage met de auto laten bezorgen bijvoorbeeld, die lopen tenminste nog maar zijn er altijd eerder als ik met bagage op mijn rug. Om het verder maar niet te hebben over de mensen die alleen maar de eerste en de laatste kilometer lopen en verder een goedkope vakantie hebben over de ruggen van de echte Peregrino´s.

Na een leuke avond met 3 andere Nederlanders in Burgos, vandaag 32 km naar Hontenas. Zandgrond met veel kalk en eindeloze vergezichten. Hele dag mooi weer, zon, warm, zowel zuid als noord vormden zich wel stapelwolken de vooruitzichten zijn dan ook minder goed. Zonet waren er ook al de eerste regendruppels.

Wordt vervolgd, Theo.

1. Jan en Riet:
    14 mei 2013
    Hoi Theo, met enige jalouzie lezen we je reisverhalen. Zon,warmte en eindeloze vergezichten. Heerlijk, geniet ervan. Groeten van Jan en Riet.
  2. Ellen:
    14 mei 2013
    jammer van die goedkope meelopers !groetjes
  3. Lineke:
    Hoi Theo,
    Veel plezier verder ik hoop dat het droog blijft !!
    Groetjes Lineke
  4. Jan en Marijke:
    Hoi Theo
    Jammer van die mensen, maar zij kunnen nooit zulke mooie verhalen vertellen als jij!
    Veel succes en plezier!
    Groetjes,Jan en Marijke
  5. Kees Jurgens:
    15 mei 2013
    Een boek, waarvan je alleen het eerste en laatste hoofdstuk leest, kan nooit een onuitwisbare indruk achter laten.
  6. Len van Beesten:
    15 mei 2013
    Theo, ga uit van jezelf want dat geeft positieve energie en kracht. Negatieve randzaken vooral laten liggen want dat kost alleen maar. Doorzetten en veel plezier.