Welkom in het Paradijs

22 mei 2013 - Astorga, Spanje

Vandaag een mooie wandeling gemaakt, mooi warm weer, zon, eerst nog over een stukje hoogvlakte naar Hospital de Orbigo. Een prachtige plaats met een mooie brug waar hele, waargebeurde verhalen over gaan van Ridders met zwaardgevechten met heel veel heroiek. Van daar uit de bergen in, waar we in Santibañes de Valdeiglesias heerlijk in de zon hebben zitter uitrusten. Vlak voor Crucero de San Toribio was er een stalletje voor een bouwval waar we door een spanjaard welkom werden geheten in het paradijs, zijn paradijs. Je kon van alles eten en drinken en er werd slechts om een vrijwillige bijdrage gevraagd. Het was een geweldige belevenis. Van daaruit verder naar Astorga waar ik nu ben. Hier is een prachtige kathedraal en een aardsbisschoppelijk palijs gebouwd door Gaudi.  Morgen blijf ik nog even hier om een aantal dingen beter te bekijken en zal daar dan ook verslag van doen. Voor nu welterusten. Groet, Theo.

1. Lineke:
    22 mei 2013
    Hoi Theo,
    Leuk verhaal weer ik ben blij dat de zon schijnt.
    Veel succes en ik hoop dat de zon blijft schijnen.
    Rust goed uit. Groetjes Lineke.
  2. Jan en Marijke:
    23 mei 2013
    Heerlijk dat het nu warmer voor je wordt! Geniet er maar van!
    Groetjes van ons!
  3. Wilma:
    23 mei 2013
    Dag lief. Gaat het goed met je?
    Heb een uitzending gezien van de RKK. Weer een nieuwe serie Camino. Dat was in maart. Is het echt zo druk, lief?
    Krijg je wel tijd om dingen te overdenken?
    Ik hou hier mijn eigen camino. Voelt ook goed. Blij met mijn inwoning van de ekster. Heeft zijn vrienden meegebracht. Eten heerlijk de neergelegde peertjes en kiwi's op.
    Misschien nog wat servetjes? Ze wippen zo over de rand van het balkon en zitten lekker op de tafel te eten. Maakt niet uit of ik in de kamer zit.
  4. Rie van der Linden-Veth:
    23 mei 2013
    Geen koekoek dit keer? En kan je wat zon naar ons sturen? Hier lijkt het wel winter. Groetjes, en sterkte. Rie
  5. Hans&sietje:
    hoi theo.
    eindelijk is daar de zon voor jou,geniet er maar van
    want hier is het hommeles met het weer
    veel wandelplezier verder.

groeten/knuffel van hans&sietje