Van Navarrete via Najera over de Roelandsberg naar Azofra

9 mei 2013 - Azofra, Spanje

Eindelijk lopen, heerlijk tussen de wijngaarden van de Rioja. Heel veel mooie voorjaarsbloemen die heerlijk ruiken. Ontbeten met aardbeien. Na een uur lopen koffie solo met aardappel tortilla en stokbrood. De ochtend was redelijk droog, zo nu en dan een drup regen maar na 11.oo uur werd het slechter, moest de poncho aan. Flinke klimmetjes over de heuvels met mooie uitzichten. Door Najera waar het zo glad was door de regen dat ik wel vier keer bijna op m´n kont lag. Wat boodschappen gedaan in een supermarkt (van Hemelvaartsdag heeft hier niemand gehoord). Door naar Azofra, daar vond ik het na 24 km. voor de eerste dag wel genoeg. Mooie Auberque heel groot met alle voorzieningen. Ik heb een goed gevoel over deze eerste dag, voel me lekker. morgen naar de kippen in de kerk. Wordt vervolgd. Groet, Theo.

1. Lucienne van Bruggen:
    9 mei 2013
    ik ben jaloers op je, en zie mezelf ook al lopen, nog 9 nachtjes en dan gaat het voor ons weer beginnen, wel op een andere manier, maar we lopen en fietsen het toch maar.
  2. Natasha:
    9 mei 2013
    Stoer hoor.... 24 km lopen na de enorme reis!
  3. Johan & Mirjam:
    9 mei 2013
    We lezen, een klein beetje jaloers, je verslag. :-) Hopelijk knapt het weer op. Succes voor de komende dagen. Groetjes uit Vlaardingen.
  4. Lammy Plat:
    9 mei 2013
    voor de eerste dag niet slecht gedaan, 24 km is toch nog een hele tippel.
    Morgen beter weer? In ieder geval weer een nieuwe frisse dag met veel moois op je pad.
    Groetjes, Lammy.
  5. Wilma:
    Hoi Thee,

Eindelijk dus. Jammer dat het zo slecht was. Had je misschien toch een stok mee moeten nemen? Ik hoop dat je echt geniet. Denk niet teveel aan mij. Met mij en Janssen gaat het goed. Hij mist je, net als ik maar daar komen wij samen wel doorheen.
    Dikke kus van Wilma
  6. Theo van Amersfoort:
    9 mei 2013
    De weersverwachting voor morgen is .....regen.
    Niemand hoeft jaloers te zijn, behalve als het weer in NL heel mooi is!
    Ik sprak onderweg een engelse dame die het idee had dat ze thuis aan de wandel was.
    Lieve Wilma, ik mis geen stok. Die helpt niet op gladde tegels.
    Fijn dat het met jullie goed gaat,
    een knuffel van mij voor jullie beiden.
  7. Kees Jurgens:
    Zo, de kop is eraf.
    Goed gedaan; niet te hard van stapel 'lopen'.
  8. Len van Beesten:
    10 mei 2013
    Goed begin is het halve werk. Eerste etappe zit erop. Voetjes goed verzorgen en wandel ze.
  9. Lineke:
    10 mei 2013
    Succes doe rustig aan !!!
    Groetjes Lineke
  10. Wilma:
    10 mei 2013
    Hoe is het vandaag gegaan, liefde? Hier was het heel erg winderig. Morgen groot deel van de dag ook regen.
    Hier draait de media om de verdwijning van twee kleine jongetjes. 1 van 10 en 1 van 7. Hun vader heeft zelfmoord gepleegd, maar de kinderen zijn verdwenen. Zelfs vrijwilligers zijn aan het zoeken. Heel hartverwarmend. Maar oh zo erg.
    Kus van Wilma
  11. Wilma:
    11 mei 2013
    Ben je er niet, maar vergeet je toch mijn moederdag niet.
    Met mijn lievelingsbloemen.
    Lovyouto.
  12. Theo van Amersfoort:
    11 mei 2013
    Jou vergeet ik nooit Lieverd, zelfs als ik doende ben om los te laten.
    Ik hoop dat ze mooi zijn.
    XX