De reis begint op 7 mei 2013

7 mei 2013 - Navarrete, Spanje

Dinsdag 7 mei 2013 stap ik in Rotterdam op de bus die mij rechtstreeks naar Burgos brengt. Vandaar ga ik op 8 mei met een regionale bus naar Navarrete. 9 mei is de eerste dag dat ik daadwerkelijk loop, begin aan de weg over 610 km naar Santiago de Compostela. Ik verheug me er op!

De voorbereiding bestaat uit verschillende elementen:

- het samenstellen van een zo licht mogelijke rugzak, het verzamelen van benodigde   papieren en medicijnen

- het inlopen

- het inwerken in het werken met de website en reislogger en het berichten van al die mensen die gevraagd hebben of ik weer te volgen ben.

Leuk hoor allemaal, van mij mag het nu beginnen.

1. Paul en Maria (pelgrims St. Jacques 2007):
    10 april 2013
    Theo, buen Camino!
    Groeten vanaf de Camino de Levante!
    Paul en Maria
  2. Theo van Amersfoort:
    10 april 2013
    Dank jullie wel Paul en Maria, jullie zijn dus ook weer aan het lopen.
    Groet,
    Theo.
  3. Wilma en Cor Blenk:
    18 april 2013
    Lieve vriend Theo we zullen je net zo volgen als in 2006 het was altijd uit kijken naar een nieuw reisverhaal. En natuurlijk wensen wij je heel veel marzel en brochum bij dit avontuur. En voor Wilma en Janssen zal het wel even wennen zijn. Wilma we zijn er voor je.
    Wilma en Cor
  4. Ingen Molenaar:
    18 april 2013
    Hoi Theo,

Ik vind het bijzonder geweldig dat je deze klus wéér gaat doen. Top!
    Ik zal je met belangstelling volgen.

Goede groet

Ingen
  5. Eke de leeuw:
    19 april 2013
    Dag lieve neef,

Ik wil je graag volgen op jouw voetreis.Laat het geluk met je meereizen en je veilig je einddoel mag bereiken.Dikke kus van Eke
  6. Lies Reekers:
    28 april 2013
    Hoi Theo, ik zal regelmatig een kaarsje branden voor je. Veel sterkte met de voorbereiding en de tijdens het lopen.
    Ik zal je zoveel mogelijk proberen te volgen als ik uit bed ben.
    Het gaat steeds beter.
    Jij gaat 610km lopen ik vertrouw erop dat ik wanneer je terug bent ook door het gebouw kan LOPEN.

Veel sterkte en succes
  7. Lucienne van Bruggen:
    28 april 2013
    Lieve Theo,
    een hele mooie en goede tocht.
    Vooral gezondheid en kom terug met een "lege "rugzak.
    Ik herken veel in je levensverhaal.
    Ook wij hebben een "eenzame "jeugd gehad al waren we met z'n zessen, maar zonder moeder was dat heel zwaar.
    Liefs vanuit Lucienne.
  8. Jannie Ditvoorst:
    6 mei 2013
    Een fantastische tocht gewenst en kom gezond weer thuis.
    Succes!
    Jannie en Piet
  9. Jan en Riet:
    8 mei 2013
    Succes en sterkte. We hebben bewonderng voor je moed om de tweede helft ook te gaan lopen.
    We volgen je. Groeten van Jan en Riet.