Reacties

Lineke Theo ik heb het gelezen veel plezier wanneer vertrek… 29 apr. '13
Gerben Ja Theo. In Antwerpen is het altijd lekker oefenen… 29 apr. '13
Irene Godfroid Hoi Theo, ziet er goed uit. Een goede reis en veel… 29 apr. '13
Hans&sietje hoi theo. wij wensen je veel plezier met de voorbereidingen… 28 apr. '13
Daantje Hey Theo, oefening baart kunst!! Hoop dat de banden/gewrichten… 28 apr. '13
Wilma Ja Thee, ik was er bij in Antwerpen. Je liep soms… 28 apr. '13
Lucienne van Bruggen Lieve Theo, een hele mooie en goede tocht. Vooral… 28 apr. '13
Lies Reekers Hoi Theo, ik zal regelmatig een kaarsje branden voor… 28 apr. '13
Eke de leeuw Dag lieve neef, Ik wil je graag volgen op jouw voetreis.Laat… 19 apr. '13
Ingen Molenaar Hoi Theo, Ik vind het bijzonder geweldig dat je deze… 18 apr. '13
Wilma en Cor Blenk Lieve vriend Theo we zullen je net zo volgen als in… 18 apr. '13
Theo van Amersfoort Ja, ja! 10 apr. '13
Theo van Amersfoort Dank jullie wel Paul en Maria, jullie zijn dus ook… 10 apr. '13
Paul en Maria (pelgrims St. Jacques 2007) Theo, buen Camino! Groeten vanaf de Camino de Levante!… 10 apr. '13